Po-Št: 8:00-17:00, Pia: 8:00-16:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 62

Po-Ne: 10:00-21:00, Teraz zatvorené, Telefón: 02/20 60 00 63

Po-Ne: 10:00-21:00, Teraz zatvorené, Telefón: 02/20 60 00 61

Po-Ne: 10:00-21:00, Teraz zatvorené, Telefón: 02/20 60 00 84

Po-Ne: 10:00-21:00, Teraz zatvorené, Telefón: 02/20 60 00 75

Po-Ne: 10:00-21:00, Teraz zatvorené, Telefón: 02/20 60 00 85

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02 / 20 60 00 69

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02 / 20 60 00 67

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 80

Po-Ne: 8:00-20:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 82

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02 / 20 60 00 74

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/ 20 60 00 77

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 81

Po-Ne: 9:00-20:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 71

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 70

Po-Pia: 9:00-17:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 88

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 66

Po-Ne: 9:00-21:00, Teraz otvorené, Telefón: 02/20 60 00 72

Cenník diagnostiky - Konzola

Pri preberaní zariadenia na servis je cena opravy stanovená (pokiaľ to je možné) podľa platného cenníka a to na základe symptómov, ktorými sa prijímané zariadenie prejavuje. Po diagnostike problému bude v prípade potvrdenia odhadovanej a nacenenej poruchy zariadenie opravené do sumy, ktorá bola uvedená v preberacom protokole, pri preberaní zariadenia na servis. V opačnom prípade bude oprava vykonaná až po nacenení opravy a nasledovnom odsúhlasení zákazníkom. Diagnostika sa v prípade realizácie opravy zariadenia neplatí.

Diagnostika poruchy pre konzolu 40 €/do 72 hod.

Zdá sa Vám, že konzola nepracuje korektne, resp. nefunguje vôbec?

  • Diagnostika je potrebná v prípade nejednoznačnej poruchy, s nutnosťou rozoberania zariadenia alebo výmeny dielu/dielov kvôli otestovaniu správnej funkčnosti, resp. reálnosti opravy
  • Ak sa rozhodnete že opravu zrealizujete u nás, diagnostika je v cene opravy

Táto suma zahŕňa:

  • zaevidovanie zákazky do informačného systému
  • príprava technika
  • rozoberanie zariadenia
  • zhodnotenie stavu jednotlivých častí (pevný disk, napájací zdroj, stav chladiacich prvkov)
  • zloženie zariadenia
  • ukončenie zákazky a zapracovanie do informačného systému

Pri zariadeniach, kde bol vykonaný neodborný zásah, svojpomocná oprava alebo sa jedná o poruchu ktorá sa prejavuje sporadicky, si vyhradzujeme právo na zamietnutie servisu (suma za diagnostiku bude vrátená). Cenník opráv nájdete tu. Diagnostika sa platí vopred, pri prijímaní zariadenia na servis.