Hotline
Nezhasína Vám LCD displej pri hovore a "vyťukávate", resp. stláčate tvárou (prípadne aj uchom) tlačidlá počas hovoru? Túto poruchu môže spôsobovať poškodená súčiastka - senzor priblíženia, ináč nazývaný proximity senzor. Opravu, resp. výmenu senzora priblíženia vykonávame na všetkých našich pobočkách a to aj na počkanie. Výmena je realizovaná obvykle do 2 hodín.
Výmenou na počkanie je vyriešený problém proximity senzora, no funkcie True Tone a face ID nie sú zachované!
V prípade, že si prajete ponechať aj tieto funkcie, cena výmeny proximity senzora a opravy Face ID + True Tone je 159€. Oprava Face ID a True Tone je možná len v prípade, že nie je poškodený čip Face ID, resp. čip True Tone. Diagnostikou zhodnotíme stav a informujeme Vás o možnosti realizácie opravy. Túto opravu vykonávame na našej centrále Osadná 11, Bratislava obvykle do 5 pracovných dní.
Bližšie informácie:
Rezervujte si termín na pobočke pre expresné vybavenie.
Navštívte najbližší servis vo Vašom okolí.
Po Vaše zariadenie si prídeme a po oprave Vám ho dovezieme späť. Od 3 €!
na počkanie
Premium OEM diel
3 ks
1-14 dní
1-14 dní
na počkanie
Premium OEM diel
1 ks
1-14 dní
1-14 dní
1-14 dní
na počkanie
Premium OEM diel
1 ks
1-14 dní
1-14 dní
1-14 dní
na počkanie
Premium OEM diel
3 ks
1-14 dní
na počkanie
Premium OEM diel
2 ks
1-14 dní
1-14 dní
1-14 dní
1-14 dní
Navštívte najbližší servis vo Vašom okolí.
Po Vaše zariadenie si prídeme a po oprave Vám ho dovezieme späť. Od 3 €!
Potrebujete pomoc?
Ak ste nenašli vaše zariadenie alebo poruchu, naši technici vám radi pomôžu.
Ako jeden z mála servisov na Slovensku vám prinášame väčšinu opráv smartfónov na počkanie. Jednoduché opravy ako výmena displeja na smartfóne sa vykonávajú na našich pobočkách, v nákupných centrách.
Môžete si ísť počas opravy vášho zariadenia pohodlne nakúpiť a nestrácať čas čakaním. Pobočky v nákupných centrách sa zaoberajú len rýchlymi opravami a predajom príslušenstva na smartfóny, zvyšné opravy rieši naša servisná centrála.
Na našich pobočkách pracujú len zaškolení odborníci s praxou, ktorým sa podarilo prejsť tvrdým školením. Nemusíte sa teda obávať, že budete pobočku opúšťať nespokojný. Práve naopak, vaša spokojnosť je našou prioritou!
Viac ako 500 000 vykonaných opráv s mierou reklamácie menej, ako 3%. V prípade reklamácie kladieme dôraz na čo najkratšiu reklamačnú dobu.
Prosím počkajte na potvrdenie rezervácie vybranou pobočkou.
Náš operátor sa bude Vašej požiadavke venovať hneď ako to bude možné.
Prosím skúste to neskôr.
Nezabudnite svoje zariadenie dostatočne dobre zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodilo a priložiť sprievodný list s popisom problému a kontaktnými údajmi, o zvyšok sa postaráme my.
Ak plánujete odovzdať či vyzdvihnúť svoje zariadenie na niektorej z našich 18 pobočiek po celom Slovensku využite bezplatné odovzdanie, resp. vyzdvihnutie. V prípade objednávky dopravy kuriérom je cena za doručenie 3 € (1 cesta). Vaše zariadenie je poistené počas celej doby prepravy.
Odoslaním formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámili s našim cenníkom a cenníkom diagnostiky.
Ak ste nenašli vaše zariadenie alebo poruchu? Napíšte nám a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.
Vyplňte formulár a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.