Hotline
Nefunkčné alebo nesprávne fungujúce chladenie notebooku môže spôsobiť nenapraviteľné škody. Pokiaľ ventilátor chladenia vrčí, alebo aj napriek správne fungujúcemu ventilátoru nevychádza z miesta, kde má chladenie vývody teplý vzduch, chladenie je neefektívne a odporúčame riešiť nápravu. Keďže sa chladenie skladá z pasívnej časti - zväčša medeného chladiča s "heatpipe" rúrkami na odvod tepla z procesora, chipsetu, či grafického čipu a aktívnej časti - ventilátora, väčšinou je možné vymeniť len problémovú časť a nie je nutné kupovať kompletný chladič. Ak si kladiete otázku, čo sa môže pokaziť na spomínanej pasívnej časti, tak odpoveďou je, že rúrky chladenia sú v závislosti od typu heatpipe vákuovo uzavreté spolu s transportným médiom (obvykle vodou) pre výrazne účinnejší odvod tepla od zdroja. Ak sa dostane do tohto systému vzduch (stačia drobné, mikroskopické trhlinky), je potrebné pasívnu časť chladenia vymeniť.
Doplňujúce informácie:
Rezervujte si termín na pobočke pre expresné vybavenie.
Navštívte najbližší servis vo Vašom okolí.
Po Vaše zariadenie si prídeme a po oprave Vám ho dovezieme späť. Od 3 €!
Navštívte najbližší servis vo Vašom okolí.
Po Vaše zariadenie si prídeme a po oprave Vám ho dovezieme späť. Od 3 €!
Potrebujete pomoc?
Ak ste nenašli vaše zariadenie alebo poruchu, naši technici vám radi pomôžu.
Ako jeden z mála servisov na Slovensku vám prinášame väčšinu opráv smartfónov na počkanie. Jednoduché opravy ako výmena displeja na smartfóne sa vykonávajú na našich pobočkách, v nákupných centrách.
Môžete si ísť počas opravy vášho zariadenia pohodlne nakúpiť a nestrácať čas čakaním. Pobočky v nákupných centrách sa zaoberajú len rýchlymi opravami a predajom príslušenstva na smartfóny, zvyšné opravy rieši naša servisná centrála.
Na našich pobočkách pracujú len zaškolení odborníci s praxou, ktorým sa podarilo prejsť tvrdým školením. Nemusíte sa teda obávať, že budete pobočku opúšťať nespokojný. Práve naopak, vaša spokojnosť je našou prioritou!
Viac ako 500 000 vykonaných opráv s mierou reklamácie menej, ako 3%. V prípade reklamácie kladieme dôraz na čo najkratšiu reklamačnú dobu.
Prosím počkajte na potvrdenie rezervácie vybranou pobočkou.
Náš operátor sa bude Vašej požiadavke venovať hneď ako to bude možné.
Prosím skúste to neskôr.
Nezabudnite svoje zariadenie dostatočne dobre zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodilo a priložiť sprievodný list s popisom problému a kontaktnými údajmi, o zvyšok sa postaráme my.
Ak plánujete odovzdať či vyzdvihnúť svoje zariadenie na niektorej z našich 18 pobočiek po celom Slovensku využite bezplatné odovzdanie, resp. vyzdvihnutie. V prípade objednávky dopravy kuriérom je cena za doručenie 3 € (1 cesta). Vaše zariadenie je poistené počas celej doby prepravy.
Odoslaním formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámili s našim cenníkom a cenníkom diagnostiky.
Ak ste nenašli vaše zariadenie alebo poruchu? Napíšte nám a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.
Vyplňte formulár a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.