Hotline
Mechanickým poškodením tabletu je možné zapríčiniť nepríjemné preliačiny na rohoch spodného krytu alebo ho celý ohnúť. Hoci sa na oko jedná o kozmetickú chybu, v prípade poškodenia dotykového skla je nutný výbrus poškodeného rohu, či narovnávanie rámu, aby bolo možné osadiť nový náhradný diel. V opačnom prípade hrozí opätovné poškodenie dotykového skla, resp. LCD, nakoľko nový diel "nesadne" správne na pôvodné miesto. Cena 5€ platí za 1 roh predmetného tabletu. Narovnávanie ohnutého rámu tabletu je v cene od 10€ v závislosti od modelu a rozsahu poškodenia. Presná cena bude zákazníkovi stanovená na základe diagnostiky a povahy poškodenia. Na základe rozsahu poškodenia môže byť našim technikom odporučená aj výmena celého zadného krytu/rámu.
Rezervujte si termín na pobočke pre expresné vybavenie.
Navštívte najbližší servis vo Vašom okolí.
Po Vaše zariadenie si prídeme a po oprave Vám ho dovezieme späť. Od 3 €!
Navštívte najbližší servis vo Vašom okolí.
Po Vaše zariadenie si prídeme a po oprave Vám ho dovezieme späť. Od 3 €!
Potrebujete pomoc?
Ak ste nenašli vaše zariadenie alebo poruchu, naši technici vám radi pomôžu.
Ako jeden z mála servisov na Slovensku vám prinášame väčšinu opráv smartfónov na počkanie. Jednoduché opravy ako výmena displeja na smartfóne sa vykonávajú na našich pobočkách, v nákupných centrách.
Môžete si ísť počas opravy vášho zariadenia pohodlne nakúpiť a nestrácať čas čakaním. Pobočky v nákupných centrách sa zaoberajú len rýchlymi opravami a predajom príslušenstva na smartfóny, zvyšné opravy rieši naša servisná centrála.
Na našich pobočkách pracujú len zaškolení odborníci s praxou, ktorým sa podarilo prejsť tvrdým školením. Nemusíte sa teda obávať, že budete pobočku opúšťať nespokojný. Práve naopak, vaša spokojnosť je našou prioritou!
Viac ako 500 000 vykonaných opráv s mierou reklamácie menej, ako 3%. V prípade reklamácie kladieme dôraz na čo najkratšiu reklamačnú dobu.
Prosím počkajte na potvrdenie rezervácie vybranou pobočkou.
Náš operátor sa bude Vašej požiadavke venovať hneď ako to bude možné.
Prosím skúste to neskôr.
Nezabudnite svoje zariadenie dostatočne dobre zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodilo a priložiť sprievodný list s popisom problému a kontaktnými údajmi, o zvyšok sa postaráme my.
Ak plánujete odovzdať či vyzdvihnúť svoje zariadenie na niektorej z našich 18 pobočiek po celom Slovensku využite bezplatné odovzdanie, resp. vyzdvihnutie. V prípade objednávky dopravy kuriérom je cena za doručenie 3 € (1 cesta). Vaše zariadenie je poistené počas celej doby prepravy.
Odoslaním formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámili s našim cenníkom a cenníkom diagnostiky.
Ak ste nenašli vaše zariadenie alebo poruchu? Napíšte nám a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.
Vyplňte formulár a my sa vám ozveme v čo najkratšom čase.